14 Aralık 2013 Cumartesi

TAHLİLCİ'NİN GÜNLÜĞÜ 1

                                                                    (herhangi bir gün...) Saat: 10.55 (tahminen) 

-Kan burdamı alınıyor acaba?
-Evet.
-Kan?
-Evet.
-Burada?
-Evet.
-Kaça kadar alınıyor?
-11.00
-11?
-Evet.
-11 den sonra alınmıyor mu?
-Alınmıyor.
-Neden?
-11'den sonra 11'e kadar aldığımız kanları tahlil ediyoruz.
-Buradamı?
-Evet.
-Kanı burda alıyorsunuz?
-Evet.
-11'e kadar?
-Evet.
-11'den sonra almıyorsunuz.
-Evet.
-11'den sonrada tahlil yapıyorsunuz?
-Evet.
-Hangi tahlilleri yapıyosunuz?
-Siz hangi tahlilleri yaptırmak istiyorsunuz?
-Hapsini...
-...
-Bütün tahlilleri...
-Bütün tahlilleri yapamıyoruz. Doktorun istediği tahlilleri yapıyoruz.
-Peki açmı gelmem gerekiyo?
-Evet.
-Hiç bişey yemeyecekmiyim?
-Hiç bişey.
-Bi bardak çay içtim olmazmı?
-Şekersiz se olabilir.
-Şekersiz?
-Evet.
...
-Ben doktora yazdırıp geleyim o zaman...
-Yazdırın ama yetişemezsiniz.
-Neden?
-11'e kadar kan alıyoruz çünkü.
-11?
-Evet
-Saat kaç?
-11...
-11?
-Ama ben açım?
-Hem aç olmanız gerekiyo hemde 11 den önce gelmeniz...
-Ben 11'den önce geldim ama...
-11'den önce geldiniz ama doktora gitmemişsiniz daha.
-Doktora gitmem şartmı?
-Evet doktora gitmeniz lazım.
-Doktora gitmeden yapamazmısınız?
-Yapamam.
-Neden?
-Çünkü hangi tahlillerin yapılacağına doktor karar verir, istek yapar bizde kan alıp o tahlilleri yaparız.
-Tamam o zaman ben doktora yazdırıp geleyim.
-Bakın saat 11' geçti, siz gidip gelene kadar kan alma saatimiz geçmiş oluyor.
-Azcık geçse ne olur ki?
-Yetişmez.
-Yetişmesin yarın alırım.
-İyide bizde mesaimiz bitince evimize gidiyoruz.
-Kaçta bitiyo?
-17.00 da..
-17?
-Evet 17.
-O saate kadar yetişmez mi?
-Yetişmez.
-Niye? Çok mu uzun sürüyo?
-Uzun sürüyo.
-Hastanede ne zaman gidersen git alıyolar kanı.
-Orası hastane 24 saat laboratuvarları açık. Bizim laboratuvar 8 saat çalışıyo.
-Sizde çalışın...
-Peki evimize ne zaman gidelim?
-Tahliller bitince...

BİTMEZ

Hiç yorum yok: